minadagar

Alla inlägg under juni 2010

Av Maria - 18 juni 2010 14:27

Dom senaste veckorna har det verkligen varit fullt ös och jag har inte haft tid och ork att blogga. Alls. Min hjärna arbetar på högvarv dag ut och dag in, men snart så.

Nästa vecka är det förhoppningsvis över!

Det började strax innan min kära son fyllde två förra måndagen. Det skulle planeras, bakas och städas mm. Det skulle förstås hållas kalas dagen innan.

Han verkade iallafall nöjd med sitt kalas och alla fina presenter. Sen...

...började jag min Intensivutbildning för körkort. DÅ vart det kört! Det var väldigt många år sen jag pluggade sist så det är mycket att ta in. Dagarna har varvats av teori och körning de två senaste veckorna. Men bra går det. Klarade "lilla" uppkörningen idag =)

När jag är klar med hela alltihopa är klart så ska jag försöka återuppta bloggandet igen.

F:s mamma har f.ö flyttat hit från Sthlm så nu är hela familjen åter samlad här. Back to the beginning.. ;)


Presentation

Den här bloggen handlar om mig, en rastlös arbetslös småbarnsmamma och vad jag gör (och ibland inte gör) för att få dagarna att gå.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards