minadagar

Direktlänk till inlägg 20 maj 2012

Pladask

Av Maria - 20 maj 2012 00:24

Då var vi precis hemkomna från en alltid lika så trevlig kväll hemma hos Lena och N. Grillat och vin, då börjar det kännas som sommar, ja förutom vädret då. Många grader men vad hjälper det när det nästan blåser storm ute :/

Och på bussen hem nyss så började det regna men det är ok så länge det regnar på nätterna och inte på dagarna!

Har fortfarande ont i halsen som jag bara vill ska försvinna så jag kan ge mig uuuuut! Har abstinens, vill motionera!

Igår tog jag med mig Oliver till Leos lekland och busade av oss lite. Hans pappa jobbade hemifrån så vi stack iväg en stund för att inte störa. Undrar hur det kommer gå för Tuna busland nu när Leos öppnade. Tuna är långt ifrån lika bra...

Just ja, i torsdags åkte vi alla tre och skulle meta lite, först i Torshälla och sen i Skjulsta. Fick förstås ingen fisk men det roligaste på hela dagen (Oliver håller inte med) var när Oliver ramlade i vattnet hehe :) På insidan av bryggan så det var ca 1,5 dm djupt. Sa till honom ca 2 min innan at han skulle ramla i om han fortsatte göra det han gjorde och vips så låg han där på sidan i vattnet och grät. Så j***a klantig  

Han fick en glass och sen åt vi pizza och sen var det glömt. Tror han lärde sig nåt... eller inte!


//M

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 22 maj 2012 15:59


Det var nog minsann inte nån lättare ögoninflammation jag fått! Var uppe 2 gånger i natt och tvättade totalt igenklistrade ögon. Så här vackra var mina ögon imorse när jag vaknade;     Inte skönt kan jag lova!!! Var på apoteket och köpte nån s...

Av Maria - 21 maj 2012 20:50


Efter att ha sovit ca 3 timmar i natt (för det kändes som jag försökte trycka ner en kaktus i halsen varje gång jag svalde) ringde jag VC på morgonen som tyckte jag skulle komma in. Fick träffa en distriktssköterska (efter 50 minuters väntetid) och h...

Av Maria - 20 maj 2012 23:22

Idag fick Oliver bestämma vad vi skulle göra och då ville han åka till badhuset! Det gjorde vi men shit, jag har verkligen inget minne av att det var SÅ kallt i vattnet! Efter 1 timme och 45 minuter klarade jag inte mer utan gick upp, annars hade hel...

Av Maria - 16 maj 2012 23:57

Vaknade i morse och kände mig frusen och hade ont i halsen. Så typiskt när man väl lyckats hitta motivation och kommit igång med "träning"... Kanske började lite hårt..? Det blir att vila några dagar och hoppas att det snabbt försvinner från min krop...

Av Maria - 15 maj 2012 22:28

Känner mig duktig idag. Lämnade Oliver på dagis i morse och gav mig ut på powerwalk. 11,8km blev det! Kändes så skönt när jag kom hem. Skavsåren bekymrar mig desto mer... Har alltid haft problem med mina fötter och har sen urminnes tider bunkrat upp ...

Presentation

Den här bloggen handlar om mig, en rastlös arbetslös småbarnsmamma och vad jag gör (och ibland inte gör) för att få dagarna att gå.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards