minadagar

Direktlänk till inlägg 22 maj 2012

Inget går bra!

Av Maria - 22 maj 2012 15:59

Det var nog minsann inte nån lättare ögoninflammation jag fått! Var uppe 2 gånger i natt och tvättade totalt igenklistrade ögon. Så här vackra var mina ögon imorse när jag vaknade;


 

Inte skönt kan jag lova!!! Var på apoteket och köpte nån salva som jag hoppas kommer hjälpa :/

Jag som skulle baka muffins idag när Oliver var på dagis satt istället och tittade på princessdop, jag som inte ens är intresserad. Valde att istället baka efter att jag hämtat honom. Det gick sådär... Blir så stressad ibland när vi bakar tillsammans och han håller på och ska ösa ner både det ena och det tredje att jag inte hinner läsa på recepten som jag borde mm. Idag blev muffinsarna supergoda men jag skulle slå på stort och göra med frosting på. Jag feltolkade receptet och hade på frostingen direkt när de kom ut från ugnen......... Det kan ju vilken idiot som helst räkna ut att det S M Ä L T E R!!!!!!!!! Jaja, får väl trycka i mig 15 st muffins själv då i min kaktushals!

Nu vet jag i allafall hur jag inte ska göra. Som du sa Lena; gör om och gör rätt =) Goda blev dom ändå!

Tror jag tar en och lägger mig i soffan och tycker synd om mig själv en stund... ;)


//M

 
 
Ingen bild

Lena

22 maj 2012 16:27

Hahaha vilken snygging du är!!!;)
Huvudsaken att dom är goda tycker jag, du kan spara dom till oss:)
Skrattar fortfarande åt den lilla rösten jag hörde i bakgrunden
-Dom där blev INTE snygga! Gullungen:)
Krya på dig nu!!!KRAM!

 
Linda

Linda

9 november 2012 15:12

Hua!! Hoppas du är frisk efter lunginflammationen! <3

http://www.amorvincitomnia.myshowroom.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 21 maj 2012 20:50


Efter att ha sovit ca 3 timmar i natt (för det kändes som jag försökte trycka ner en kaktus i halsen varje gång jag svalde) ringde jag VC på morgonen som tyckte jag skulle komma in. Fick träffa en distriktssköterska (efter 50 minuters väntetid) och h...

Av Maria - 20 maj 2012 23:22

Idag fick Oliver bestämma vad vi skulle göra och då ville han åka till badhuset! Det gjorde vi men shit, jag har verkligen inget minne av att det var SÅ kallt i vattnet! Efter 1 timme och 45 minuter klarade jag inte mer utan gick upp, annars hade hel...

Av Maria - 20 maj 2012 00:24

Då var vi precis hemkomna från en alltid lika så trevlig kväll hemma hos Lena och N. Grillat och vin, då börjar det kännas som sommar, ja förutom vädret då. Många grader men vad hjälper det när det nästan blåser storm ute :/ Och på bussen hem nyss ...

Av Maria - 16 maj 2012 23:57

Vaknade i morse och kände mig frusen och hade ont i halsen. Så typiskt när man väl lyckats hitta motivation och kommit igång med "träning"... Kanske började lite hårt..? Det blir att vila några dagar och hoppas att det snabbt försvinner från min krop...

Av Maria - 15 maj 2012 22:28

Känner mig duktig idag. Lämnade Oliver på dagis i morse och gav mig ut på powerwalk. 11,8km blev det! Kändes så skönt när jag kom hem. Skavsåren bekymrar mig desto mer... Har alltid haft problem med mina fötter och har sen urminnes tider bunkrat upp ...

Skapa flashcards