minadagar

Alla inlägg den 1 september 2009

Av Maria - 1 september 2009 22:21

Då har jag klarat av dagen jag fasat för ett tag... Idag var det nämligen första dagen tillbaka på jobbet efter att ha varit mammaledig i 16 månader! F ska ju vara pappaledig nu i september och ska vara den som sköter Olivers inskolning på dagis.

Imorse kändes det inte alls bra, separationsångesten satte in och jag ville inte lämna Oliver! Väl på jobbet kändes det rätt ok och det gick bättre och bättre. Det tråkiga är ju att han sov när jag kommer hem. Men dom kom och hälsade på mig på min lunch så då blev jag glad =)

Men men, det blir väl bättre när jag vant mig...

Arbetsdagen gick annars helt ok. Lyckades inte göra ett enda fel faktiskt =)

Slutade åtta så jag är rätt trött nu så det blir nog sängen nu. Jag ska ju faktiskt jobba imorrn med...

Sov gott!

// M  

Presentation

Den här bloggen handlar om mig, en rastlös arbetslös småbarnsmamma och vad jag gör (och ibland inte gör) för att få dagarna att gå.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards