minadagar

Alla inlägg den 16 februari 2010

Av Maria - 16 februari 2010 23:04

Idag är det min kära guddotters födelsedag. 12 år gammal och firades sedvanligt med tårta och presenter på dagen och sen åt vi tjejmiddag på Thai Classic på kvällen.

Förra veckan blev det inte mycket bloggande för min del... Var nämligen magsjuk...eller nåt. Magen var inte som vanligt iallafall, spydde inte om jag säger så. Åt eller drack knappt på två dagar, muskelvärk och halvt ihjäl!

Och vi som skulle ha gått på 33-årskalas på dagen i lördags och 30-årsfest på kvällen... Det är 48 timmars inkubationstid på magsjuka och det hade gått lite drygt 30 på dagen så det var bara att strunta i att gå. 

Men eftersom jag trots min magåkomma fått besökare, och ingen smittats, så åkte vi på kvällen ut till F:s bror m fam och åt god persisk mat då Olivers farmor kommit dit samma dag. Då får man passa på och äta gott =)

I söndags var det  Alla hjärtans dag och jag, mamma och Oliver gick ner på stan en stund innan vi åkte ut till Torshälla för att återigen vräka i oss lite persisk mat! Älskar svärmors mat =)

Nä ni, nu är det dags att krypa till kojs, John B kallar... Natti natti...


// M




Ovido - Quiz & Flashcards