minadagar

Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Maria - 3 mars 2010 22:40

... har jag provat på  livet som 3-barnsmamma! Och som till råga på det tillbringandes dessa timmar på ett köpcenter. På fredag fyller min sambos gudson 6 år och eftersom F var ledig idag, skulle det utses present. Min kära guddotter/Olivers kusin Felicia behövde införskaffa sig nya skor så då begav det sig mot Tuna Park.

Det är väldigt tacksamt att "låna" barn, och inte då för att man lämnar tillbaka dem när man "lånat" färdigt, utan för att barn alltid (oftast iallafall) betér sig exemplariskt när dom är just "lånebarn". Hade iallafall en jättetrevlig dag med alla barn och gör det gärna igen.

Nåt som jag gärna INTE gör igen är att storstäda klädkammaren som jag också gjort idag. F ska börja jobba hemifrån nästa vecka men då rummen inte räcker till får han till skillnad mot en del, kliva IN i garderoben =P

Databord har inhandlats och plast anordnats så nu är allt klart för honom!


Kram M




Presentation

Den här bloggen handlar om mig, en rastlös arbetslös småbarnsmamma och vad jag gör (och ibland inte gör) för att få dagarna att gå.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards