minadagar

Alla inlägg den 11 maj 2010

Av Maria - 11 maj 2010 22:42

Jag har tagit mig vatten över huvudet som det så fint heter. Och då menar jag inte det här med körkortet utan att jag utöver det även har börjat måla hemma.. Och när jag menar måla så menar jag inte att måla en tavla utan måla hela hallen och vardagsrummet! Eftersom de båda rummen är "ett" så kan man inte måla ett i taget. Jag ångrar mig! Fy faen vilket jobb!!! Det värsta är att jag måste måla TRE gånger för att få skitfärgen att täcka har jag upptäckt... Suck... Är det ok att ha ett halvfärdigmålat hem? Kan nån snälla säga ja så jag inte behöver måla mer. Jag orkar inte mer!!! Jag har ju inte ens tid, varför började jag med det här, jag ska ju plugga teori ju! Slutresultatet måhända blir bra men det känns väldigt långt borta just nu...

Så, nu har jag klagat färdigt tror jag.  

Gick på min första teorilektion idag. Kände faktiskt att jag i stort sett redan kunde allt men lite repetition kan väl aldrig skada. Kan fortfarande inte få in i mitt huvud att jag faktiskt kan ha ett körkort om 1½ månad, JAG körkort =)

Det finns en hel del människor som kommer bli riktigt chockade av att jag har ett sånt kan jag lova. Efter 16 år har dom flesta gett upp tanken att jag någonsin kommer ta körkort. "Du blir en gammal nucka på damtralla" är det jag får höra. Nu jävlar ska ni få se på faan ;)

Presentation

Den här bloggen handlar om mig, en rastlös arbetslös småbarnsmamma och vad jag gör (och ibland inte gör) för att få dagarna att gå.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards