minadagar

Alla inlägg den 6 juli 2010

Av Maria - 6 juli 2010 23:02

Japp, nu är jag här igen!!! Nu har jag åter tid, ork och lust... Och mycket har jag hunnit gjort under tiden jag varit borta men det största och viktigaste av allt är att jag efter många års lathet, äntligen fått "tummen ur röven" och tagit mitt körkort =) Dagen före midsommar var den värsta dagen i mitt liv tror jag, har aldrig varit mer nervös än när jag satte mig i bilen med "förarprovstanten"! Men bra gick det förstås och jag har hunnit åka en del sen dess vill jag lova =D

Midsommar tillbringades med nära och kära ute i Solvik en sväng för dans runt stång och hemma hos C och F för mat och dryck. Självklart var jag fyllechaffis, vilket var delvis självvalt.. Jag (och alla andra chaffisar) mådde säkerligen bäst i hela Sverige på Midsommardagsmorgonen och det var ju förstås skönt.

Min underbara amiga G har även varit hemma och hälsat på. Blir alltid lika glad när du kommer hem från de långväga Bergen. Tack för ditt förtroende vännen, du vet var jag finns när du behöver mig..

Sommaren verkar vara här för att stanna men Beach 2010-kroppen hann inte infinna sig så kvällsdopp verkar få bli min grej! Drog med mig min älskade guddotter och min badkruka till svägerska till Roxnäs härom kvällen och tog mitt premiärdopp för i år. Inte allt för kallt men varmt kan jag inte påstå att det var - men skönt!

Imorrn blir det eventuellt poolbad ute hos kusin på landet. Återkommer.

Presentation

Den här bloggen handlar om mig, en rastlös arbetslös småbarnsmamma och vad jag gör (och ibland inte gör) för att få dagarna att gå.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards