minadagar

Alla inlägg den 28 mars 2011

Av Maria - 28 mars 2011 21:50

Då har det plötsligt gått 2 hela månader sen mamma gick bort... Kan inte fatta att det är 2 månader sedan jag sist såg henne. Saknaden blir bara större och större för varje dag. Nu vill jag bara att urnsättningen ska ske så jag har någonstans att gå, men det känns som en evighet tills den 18 april... Gravstenen har påbörjats och den kommer inom tio veckor.

Vardagen har kommit till mig och jag håller på att vänja mig vid att leva utan mamma. Vissa dagar är jag otroligt ledsen och arg och en del dagar bara är... Den som aldrig varit med om att förlora nån närstående kan aldrig förstå hur det verkligen är. Jag kan bli så arg på människor som klagar och gnäller på och bråkar med sin mamma om idiot-saker! Var jävligt glad och tacksam för att du har en mamma istället för att vara otacksam och tjafsa!!! En dag finns hon inte längre kvar. Om en månad fyller jag år och den enda present jag önskar mig är att få min mamma tillbaka. En önskan som aldrig kommer slå in.  


//M

Presentation

Den här bloggen handlar om mig, en rastlös arbetslös småbarnsmamma och vad jag gör (och ibland inte gör) för att få dagarna att gå.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards