minadagar

Direktlänk till inlägg 23 september 2009

Fullt...

Av Maria - 23 september 2009 21:56

...med saker överallt... Slänga, spara, kanske slänga, kanske spara... Högarna växer och krymper om vartannat! Hatar verkligen att flyttpacka. Fördelen är ju att man har chansen att rensa och slänga en hel del... vilket jag verkligen gjort den här gången!!! Jag är mer slänga än spara faktiskt =) Både F och mamma tycker att jag är alldeles för frikostig i slängandet =S

Men det går bra nu, både med packning och med Olivers inskolning på dagis! Han är ju såå duktig =)

Han har knappt tid att gå hem. Idag var första dagen med att stanna och äta lunch. Jag lämnade honom 9 och hämtade honom 12 och han fick jättemycket beröm från dagisfröknarna för att han hade varit så duktig =D

Min fina duktiga älskling! Som efter endast 1 vecka på dagis redan blivit jättesnorig...

Vi gick förbi våran nya lägenhet på vägen hem från dagis och det tog knappt 5 min! Så skönt det ska bli!

Längtar så otroligt mycket efter att flytta nu, fast samtidigt känns det overkligt att vi inte ska bo kvar här i vår kära lägenhet...

Och husdjur ska vi skaffa oxå! Eller ja, fiskar kan man väl kalla husdjur? Oliver ska få Felicias akvarium som hon inte vill ha kvar så idag var vi även förbi djuraffären och kollade in lite olika fiskar. Hoppas att jag tar bättre hand om dom än mina stackars blommor för då lär dom nog inte leva så länge... =(

Imorrn kommer Cissi hit och det ska göras besiktning på huset dom köpt. Jag ska följa med och mäta etc åt henne. Ska bli jättekul att se huset på riktigt och inte bara på bild! Nu ska jag se Grey´s =)


// M 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 22 maj 2012 15:59


Det var nog minsann inte nån lättare ögoninflammation jag fått! Var uppe 2 gånger i natt och tvättade totalt igenklistrade ögon. Så här vackra var mina ögon imorse när jag vaknade;     Inte skönt kan jag lova!!! Var på apoteket och köpte nån s...

Av Maria - 21 maj 2012 20:50


Efter att ha sovit ca 3 timmar i natt (för det kändes som jag försökte trycka ner en kaktus i halsen varje gång jag svalde) ringde jag VC på morgonen som tyckte jag skulle komma in. Fick träffa en distriktssköterska (efter 50 minuters väntetid) och h...

Av Maria - 20 maj 2012 23:22

Idag fick Oliver bestämma vad vi skulle göra och då ville han åka till badhuset! Det gjorde vi men shit, jag har verkligen inget minne av att det var SÅ kallt i vattnet! Efter 1 timme och 45 minuter klarade jag inte mer utan gick upp, annars hade hel...

Av Maria - 20 maj 2012 00:24

Då var vi precis hemkomna från en alltid lika så trevlig kväll hemma hos Lena och N. Grillat och vin, då börjar det kännas som sommar, ja förutom vädret då. Många grader men vad hjälper det när det nästan blåser storm ute :/ Och på bussen hem nyss ...

Av Maria - 16 maj 2012 23:57

Vaknade i morse och kände mig frusen och hade ont i halsen. Så typiskt när man väl lyckats hitta motivation och kommit igång med "träning"... Kanske började lite hårt..? Det blir att vila några dagar och hoppas att det snabbt försvinner från min krop...

Presentation

Den här bloggen handlar om mig, en rastlös arbetslös småbarnsmamma och vad jag gör (och ibland inte gör) för att få dagarna att gå.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards