minadagar

Alla inlägg den 20 januari 2009

Av Maria - 20 januari 2009 13:35

Jag bestämde mig för länge sedan att jag INTE skulle börja med MSN, jag skulle INTE ha Facebook och jag skulle definitivt INTE börja blogga...

Men, jag lyckades bli övertalad av mina fanatiska vänner till att börja med allt! Det är ju ganska kul att kunna chatta med sina vänner på MSN, att hitta gamla vänner (och ovänner) på Facebook. Nu får tiden utvisa om jag tycker det är lika kul att blogga. Mina funderingar kring detta bloggande som typ hela världen nu sysslar med har varit många;

att blogga är ju att skriva dagbok och en dagbok visar man ju oftast inte för någon, men nu ska man visa alla människor vad man skriver även om man utelämnar vissa detaljer..

Och är vi så nyfikna av naturen att vi vill läsa om vad folk skriver om sina liv?

Och hur fan ska man hinna läsa allas bloggar?

Men lite lite kul är det =)

Hej hopp!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Den här bloggen handlar om mig, en rastlös arbetslös småbarnsmamma och vad jag gör (och ibland inte gör) för att få dagarna att gå.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards