minadagar

Alla inlägg den 26 januari 2009

Av Maria - 26 januari 2009 20:01

Ska försöka koncentrera mig på att skriva så gott det går.. Min kära son har nyligen lärt sig höga c och övar gärna i tid och otid. Det skär nåt så otroligt i öronen att man skulle behöva öronproppar!!

Han springer runt för fullt i gåstolen och låter iihhhh (VÄLDIGT högt) ena sekunden och äääää (med basröst) andra sekunden. Så håller det på dagarna i ända.... Mina öron har skavsår =)

Hungrig som ett djur är jag men den skönsjungande lilla evighetsmaskinen är inte så sugen på att låta mig laga mat. Det blev sen eftermiddagslur för honom idag så han lär väl hålla sig uppe lääänge! Hans pappa kommer inte hem förrän sent så mat kan jag väl se mig om i himlen efter.... Varför har vi inte hemkörning i denna stad???? Jag får väl börja med Cambridge, då kan jag stå och skaka både välling till Oliver och middag till mig själv samtidigt. Och så blir jag ju smalare på samma gång =))). Hmm, det är ju lysande!!! Förutom för min darling då´ra. Tror inte att det riktigt är hans val av middag..

Nåja, igår var vi iallafall och hämtade mammas nya hund Cozmo. Han är helt bedårande, hans ansikte ser ut som en liten nallebjörn. Han väger ca 8 kg och är "bärbar" i storlek, han väger t o m mindre än Oliver. Ska försöka lägga in en bild på honom nån dag.

Nu har min sångfågel gått över till att skrika istället så jag ska väl ta upp honom och försöka få honom att somna.. Mat mat mat!!!

God, please help me!

//M


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Den här bloggen handlar om mig, en rastlös arbetslös småbarnsmamma och vad jag gör (och ibland inte gör) för att få dagarna att gå.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards