minadagar

Alla inlägg den 24 oktober 2009

Av Maria - 24 oktober 2009 21:10

...då var det även min tur att bli förkyld... Är jättetäppt i näsan och har ont i kroppen men som tur är ingen feber. Det är så ickehärligt att jobba då =(

F var hemma från jobbet igår då även han mår som jag. Oliver var på dagis igår och det hade gått jättebra, förutom att han hade ramlat precis innan vi kom. Han hade tappat balansen och ramlat bakåt och bitit sig lite i tungan så det hade tydlingen blött en del. Det var tydligen inte så farligt för han tuggade äpple direkt efteråt.

Lilla goa Oliver gick även mannekäng på en modevisning i torsdags på Konstmuseét! Det var "Modell Madeleine" och några andra butiker som var arrangörer. Bl a "Nära & Kära" som min fina vän Lena driver. Oliver visade jättefina NovaStar kläder som hon säljer i butiken och han var sååå duktigt med tanke på att klockan var låååångt efter hans sovtid.

Apropå sova så gäller det att inte glömma att dra tillbaka klockan inatt. Då får man sova en timme extra! Eller nja, dom som inte har småbarn som inte förstår det utan vaknar och går upp på rutin. Fast för mig funkar det eftersom det är F som ska gå upp med Oliver imorrn hehe ;)

Nu ska jag gå och ta mig ett varmt och skönt bad!

// M



Presentation

Den här bloggen handlar om mig, en rastlös arbetslös småbarnsmamma och vad jag gör (och ibland inte gör) för att få dagarna att gå.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards