minadagar

Alla inlägg den 29 oktober 2009

Av Maria - 29 oktober 2009 00:11

Igår blev jag "ivägskickad" till hälsokostbutiken av min chef och kom därifrån ett paket Esberitox rikare. Inbillning eller inte, men idag mår jag bra mycket bättre!!!

Var ju och hämtade nycklarna till nya lägenheten i måndags. Åkte dit ett par vändor med lite grejer, blommor och lite lampor bl a. Det kändes genast mer hemtrevligt och välkomnande med tanke på att jag på morgonen när jag hämtat nycklarna och gick och tittade, fick en halvångestattack och tyckte att lägenheten var typ hemsk =(

Men det blir nog bra när allt är klart. Apropå klart, killarna hoppar av en efter en, Felicia håller på att bli sjuk och då vill vi ju helst inte att dom ska komma och hon smitta ner oss... Varför går allt så bra för...suck!

Hoppas Felicia kryar på sig och inte blir värre. Behöver henne och Cissi här!

Imorgon har vi långöppet ute på TP och har som vanligt öppet till 22 med det vanliga kupongracet så det blir 10-timmarsdag för mig! Hinner bli lagom trött både i kropp och hjärna tills flytten...

Nä, nu är det slutklagat! Jag ska nu gå och lägga mig och hoppas på att jag vaknar utsövd och med en ny kropp imorgon. Go´natt!

// M

Presentation

Den här bloggen handlar om mig, en rastlös arbetslös småbarnsmamma och vad jag gör (och ibland inte gör) för att få dagarna att gå.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards