minadagar

Alla inlägg den 11 november 2009

Av Maria - 11 november 2009 22:53

känner jag mig... Det värker i hela kroppen och jag är så trött så jag skulle kunna sova en vecka i sträck! Flytt och städning tar musten ur mig, och så jobba på det :(

Oliver är superklängig och vill helst att man ska bära honom typ jämt. Han sover åtminstone bra nu. Äntligen!

Han har däremot blivit bra mycket klantigare... Fick ett telefonsamtal från dagis i häromdagen. Oliver hade ramlat i en trapp ute och skrapat sig i ansiktet. Dock inte så farligt. Idag när vi var på väg ut ramlar han i hallen och skallar garderobshörnet. Som tur var blev det "bara" en bula. Tio minuter senare på dagis är han på väg in i ett lekrum och går rakt in i dörrkarmen och slår i samma ställe i pannan där han nyss fått en bula!!! Mammas lille klant!

Jaja, det lär ju knappast vara sista gången han gör sig illa...

Nä, nu är det dags att kojsa lite. Go´natt!


// M





Presentation

Den här bloggen handlar om mig, en rastlös arbetslös småbarnsmamma och vad jag gör (och ibland inte gör) för att få dagarna att gå.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards