minadagar

Alla inlägg den 22 november 2009

Aj!

Av Maria - 22 november 2009 21:41

Efter två vändor på Vårdcentralen den här veckan konstaterades det till slut att lilla O har halsfluss =(

Inte konstigt att han inte velat äta eller gråtit varenda gång han hostat eller nyst! Det gör ju skitont bara att svälja!!! Efter bara två doseringar med penicillin verkade han bättre. Sakta kommer han tillbaka till hans busiga spralliga jag. Hans mun går i ett och det ska lekas med allt och gärna hela tiden. Han har börjat äta bra också. Äntligen, blev lite orolig ett tag!

Vi var ju även och slutbesiktigade den gamla lägenheten i tisdags och det gick bra. Vi fick betala halva hyran, det var ju bättre än hela iallafall, även om jag helst hade sluppit helt.

I fredags var det exakt ett år sen mormor dog... Var på kyrkogården med mamma och satte lite blommor. Bjöd hit henne på mat på kvällen så hon inte skulle behöva vara ensam. Har sen jobbat hela helgen. Idag var det så otroligt "dött" ute på TP så jag trodde jag skulle somna ett flertal gånger!

Imorrn är jag ledig och jag hoppas verkligen att det inte ska regna för jag tänkte ta en långpromenad med lilla O så han får lite frisk luft. Det kan han behöva!


// M

Presentation

Den här bloggen handlar om mig, en rastlös arbetslös småbarnsmamma och vad jag gör (och ibland inte gör) för att få dagarna att gå.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards