minadagar

Alla inlägg den 7 april 2010

Av Maria - 7 april 2010 22:12

Har i ca en veckas tid tyckt att det luktat kattpiss på balkongen men har inte riktigt lokaliserat exakt vart (den är ca 7x1,60m med täckt med grön matta)...  Tills igår när jag skulle hämta Oliver hos mamma, kattfan har pissat i hans vagn!!! Får jag tag i kattjäveln stryper jag han! Jag är kattälskare men det är fan inte ok att man inte kan ha vagnen utomhus för andras katter pissar ner ens saker. Hörs det att jag är aningens bitter...? Tur att sitsen är tvättbar och att lukten faktiskt försvann när jag tvättade den. Ska kolla i djuraffären imorgon efter nåt medel så dom håller sig ifrån vår balkong/altan.

Förövrigt har jag varit ledig idag och det har varit 9 grader ute idag så jag och Oliver har varit ute nästan hela dagen, så skönt =)

Gick hem till Camilla en liten stund och åt lunch innan vi tog barnen och gick en promenad. Oliver lyckades förstås dra en riktig vurpa hos henne och har nu ett rejält märke från ögonvrån långt ner på kinden...

Hann hem ett par timmar innan det var dags för kalas hos morbror min. Nu blir det sängen och surf med min nya bästa vän, den lilla rosa ;)


//M

Presentation

Den här bloggen handlar om mig, en rastlös arbetslös småbarnsmamma och vad jag gör (och ibland inte gör) för att få dagarna att gå.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards