minadagar

Alla inlägg den 21 april 2010

Av Maria - 21 april 2010 22:16

Straffet man får för att man är så jävla duktig och är ute och går riktigt långt, och riktigt många gånger är en inflammation i kroppen! Är det inte fantastiskt så säg?! Det var iallafall vad farbror doktorn utsåg när jag idag masade mig iväg dit. Smärtorna i bröstet vid djup inandning kändes inte ok...

Domen blev att jag har inflammation i muskelfästena runt revbenen typ (doktorsspråk). Överansträngning alltså som vi kallar det på ren svenska... Jag skulle ju för fan bara röra lite på fläsket! Det är ju väldigt uppenbart att träning är farligt ;)

Beach 2010 - glöm! Vattnet är lika kallt/varmt i vassen, jag lovar..! Det är där jag kommer hålla till även denna sommar.

Apropå sommar tänkte jag på fest, och apropå fest så ska jag på en sån på lördag. Det är 5-årsjubileum för mitt köpcentrum som jag jobbar på och på lördag hålls den årliga personalfesten. Som vanligt har jag haft kläd-issues men med mina tjejers hjälp har jag idag tillbringat lite "ensamshopping" (=barnlös) på stan och köpt en outfit. Äntligen för första gången på evigheter slipper jag springa i allra sista minuten. =)


// M


Presentation

Den här bloggen handlar om mig, en rastlös arbetslös småbarnsmamma och vad jag gör (och ibland inte gör) för att få dagarna att gå.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards