minadagar

Alla inlägg den 17 april 2010

Av Maria - 17 april 2010 22:22

... är det ord som bäst beskriver mig just nu. Min kropp värker, ögonen kliar och näsan är täppt... igen! En blandning av träningsvärk, förkylning och pollen.

Är så otroligt trött men har ändå svårt att sova. Det känns som det här är min vardag. Ständigt öm i kroppen och sjukt trött jämt. Skulle vara skönt att känna sig pigg och inte ha ont någonstans nångång! Jag börjar väl bli gammal ;)

Vi ska måla om i hall och vardagsrum här hemma och jag har äntligen varit och köpt färg - Äggskal är namnet. Vit med andra ord... och så blir det en tapetfondvägg. Provmålade i förrgår och skulle egentligen ha målat igår men orkade faktiskt inte... Viljan sliter i mig men projektet kändes alltför stort just nu. Färgade håret istället, Choklad är namnet på min nuvarande hårfärg. Gillar den skarpt så den blir det i fortsättningen!

// M


Presentation

Den här bloggen handlar om mig, en rastlös arbetslös småbarnsmamma och vad jag gör (och ibland inte gör) för att få dagarna att gå.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards