minadagar

Alla inlägg den 9 november 2011

Av Maria - 9 november 2011 21:32

Igår hade vi höstmys, jag och Oliver, efter jag hämtat honom från dagis. Det började med löv-rullning =)


 
Sen hem och myste i soffan med filtar och åt glass och kollade på film. Snacka om kvalitetstid med mitt!

På kvällen drack jag årets första glögg! Det finns inget så gott som den allra första :)

Brukar inte dricka glögg före 1:a advent men kunde inte vänta längre, var så sugen!!! Imorse kändes det verkligen som att vinter är på ingång, det var 1 plusgrad när vi gick upp. Brrrr!

Idag hade jag egentligen tvättid men valde att skippa den för att hellre åka hem till min kusin och umgås med hans tjej och deras fem veckor "gamla" son. Han är såååå söt lilla Malte. Sugen? Som fan, men tyvärr är väl inte timingen den allra bästa just nu. Men med facit i hand, hade jag vetat vad som skulle ske det här året hade jag blivit gravid för längesen. Hade föredragit att vara hemma mammaledig nu istället för att vara arbetslös...

Men att Oliver ska bli storebror en dag finns det inga tvivel på. En vacker dag så...


//M

 

Presentation

Den här bloggen handlar om mig, en rastlös arbetslös småbarnsmamma och vad jag gör (och ibland inte gör) för att få dagarna att gå.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards