minadagar

Alla inlägg den 17 november 2011

Av Maria - 17 november 2011 10:15

Inte blev det nån öppen förskola i måndags inte... Vi sov alldeles för länge och jag kände återigen mig hängig. Blev sämre och har sen dess varit sjuk med halsont och feber. Gick till Vc igår och tog halsprov, men som inte visade någonting. Har tappat smaken också så inget smakar nånting!!! Det kanske är bra, för då äter jag mindre onyttiga saker hehe. Idag känner jag mig lite bättre och ska om ett tag gå och klippa mig hos min duktiga frisör (och vän) Linda!

Har väntat på den här tiden i flera veckor så den vill jag absolut inte missa   

Borde tvätta och diska också, vilket inte är lika kul. Några avsnitt av "Body of proof" känns mer lockande... och lite Wordfeud där i mellan. Är helt såld på det spelet fortfarande efter två månaders dagligt spelande. Tyckte igår att jag hade för få motspelare så jag annonserade lite fint på Facebook bland mina vänner och har nu kanske något föööör många spelare istället... Jaja, nåt ska jag ju roa mig med om dagarna!


//M

Presentation

Den här bloggen handlar om mig, en rastlös arbetslös småbarnsmamma och vad jag gör (och ibland inte gör) för att få dagarna att gå.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards