minadagar

Alla inlägg den 11 november 2011

Av Maria - 11 november 2011 11:11

Hur coolt är inte det? Det är väl typ nu man skulle ha gift sig eller nåt ;) Eller ha blivit född.. Man skulle ju inte direkt ha problem att lära sig födelsedatumet hehe...

Denna dag ska jag förära genom att baka bullar med Oliver, vanliga bullar fast med saffranssmak och med mandelmassefyllning.

Ska nog slå en signal till A-kassan också, blev beviljad igår men med sååå LÅG dagpenning att jag verkligen undrar om det är rätt. Är det rätt så MÅSTE jag ha ett jobb nu!!! I måndags sökte jag ett jobb och igår ringde en tjej och vi hade en kortare telefonintervju. Tyckte den gick asdåligt.. Telefonen i ena handen och vagnen med Oliver i den andra. Upp och ner för trottoarer och i trafik.. Flåsandes och lät säkert helt ointresserad, vilket jag påpekade men inte ville hon ringa upp senare inte.. Nåväl, hon kanske tyckte det gick bättre än jag. Går jag vidare så återkommer hon! Vilket jag hoppas för det är ett jobb som jag verkligen vill ha. Nähä, gå och knåda lite deg nu då. Otålig kotte står brevid och tjatar efter bullar   

Sänker en tanke till min morbrors fru som idag begraver sin kära bror... Även en tanke och stor kram till Anna, Johan och Henrik som idag får ta farväl av en älskad pappa! Liver är hårt och orättvist...

Kram på er alla därute.


//M

Presentation

Den här bloggen handlar om mig, en rastlös arbetslös småbarnsmamma och vad jag gör (och ibland inte gör) för att få dagarna att gå.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards