minadagar

Alla inlägg den 29 maj 2011

Av Maria - 29 maj 2011 23:27

Idag är det Mors dag. En dag som jag normalt brukar vara glad på, blev idag en sorgsen dag. Den första utan dig mamma... Kan inte fatta att den inte var som vanligt och som den ska vara! Jag skulle ha köpt en fin present till dig, köpt blommor och bjudit hem dig på middag. Istället fick jag köpa blommor och sätta på din grav. 20 st rosa rosor fick du som jag vet hade gjort dig glad.

Hade svårt att ta mig därifrån och gick med tårarna strömmandes ner för mina kinder. Kan inte förstå att jag aldrig mer komma få krama dig och säga "Vad skulle jag göra utan dig"? Nu står jag här ensam, utan dig och vet inte vad jag ska göra. Behöver dig i mitt liv, din trygga famn, dina kloka moderliga råd, din hjälp, ditt stöd, din omtanke... ja, allt som du var och gjorde för mig! 

I förrgår var det 4 månader sedan du lämnade mig och jag väntar fortfarande på att du ska komma in genom dörren... Saknar dig så jag går sönder!!!


  

En tanke,
En känsla,
Ett tomrum i mitt hjärta,
Jag sörjer dig med tårar,
Saknar dig med värme,
Minns dig med glädje,
Älskar dig med hela mitt hjärta,
Du lever för evigt i mitt minne,

Jag kommer aldrig att glömma dig älskade Mamma!

  


//M

Presentation

Den här bloggen handlar om mig, en rastlös arbetslös småbarnsmamma och vad jag gör (och ibland inte gör) för att få dagarna att gå.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards