minadagar

Alla inlägg den 5 augusti 2009

Av Maria - 5 augusti 2009 00:02

Idag har vi åkt runt och hämtat Olivers resesäng, handlat blöjor, nya vindrutetorkare, tvättat en massa kläder och slitit fram väskor...

Imorrn är det dags, då drar vi till Västkusten och ska vara borta tills på söndag eller måndag. Vi är ett gäng på 6 vuxna och 3 barn som ska bo i ett par kompisars stuga i Uddevalla. På torsdag blir det Liseberg och nån dag åker vi till Strömstad eller Lysekil. Ska bli såå kul och skönt att komma bort lite. Verkar även som att vi får bra väder så vem vet, jag kanske tar årets första dopp =)

Just nu är det gröt i hjärnan av alla "får-inte-glömma" grejer och jag har lagt fram saker lite här och var. Men med hjälp av min kom-ihåg lista ska vi nog få med allt. Det blir så mycket mer att tänka på och ta med när man har en liten!

Hur som helst kommer vi att ha det superbra och jag kommer inte att kunna skriva några inlägg medans jag är borta så...

Vi hörs nästa vecka!

// M


Presentation

Den här bloggen handlar om mig, en rastlös arbetslös småbarnsmamma och vad jag gör (och ibland inte gör) för att få dagarna att gå.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards