minadagar

Direktlänk till inlägg 4 november 2011

Hos pappa

Av Maria - 4 november 2011 21:49

När man är hos pappa så existerar inte ordet stress och det är såå avskappnande att vara här. En bit utanför stan med skogen bakom huset. Tyst, lugnt och sååå skönt! pappa och Oliver ligger på golvet och leker med bilar, Margot ligger i soffan och glor på tv och jag sitter med datorn. F kommer med taxin från flyget om en liten stund.

Har haft en helmysig dag som började med att en liten kille inte tog sovmorgonen som han lovat;)

Åt lunch på McDonalds och sen åkte vi till Erikslund i Västerås och gick omkring innan vi fortsatte hit. Blev glatt överraskad av att min styvbror med familj var här och de stannade på middag. Ser dem ju bara ett par gånger om året...

Tänkte ju att vi skulle åka och kolla på bil på en bilfirma imorgon innan vi åker hem igen men kom på nyss att det är ju röd dag imorgon så chansen att det är stängt är stor. Får åka förbi och kolla, dt är ju Stockholm vi pratar om och inte hemma!

Längtar tills imorgonkväll då det är utgång med härliga brudar!!!!


//M 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 22 maj 2012 15:59


Det var nog minsann inte nån lättare ögoninflammation jag fått! Var uppe 2 gånger i natt och tvättade totalt igenklistrade ögon. Så här vackra var mina ögon imorse när jag vaknade;     Inte skönt kan jag lova!!! Var på apoteket och köpte nån s...

Av Maria - 21 maj 2012 20:50


Efter att ha sovit ca 3 timmar i natt (för det kändes som jag försökte trycka ner en kaktus i halsen varje gång jag svalde) ringde jag VC på morgonen som tyckte jag skulle komma in. Fick träffa en distriktssköterska (efter 50 minuters väntetid) och h...

Av Maria - 20 maj 2012 23:22

Idag fick Oliver bestämma vad vi skulle göra och då ville han åka till badhuset! Det gjorde vi men shit, jag har verkligen inget minne av att det var SÅ kallt i vattnet! Efter 1 timme och 45 minuter klarade jag inte mer utan gick upp, annars hade hel...

Av Maria - 20 maj 2012 00:24

Då var vi precis hemkomna från en alltid lika så trevlig kväll hemma hos Lena och N. Grillat och vin, då börjar det kännas som sommar, ja förutom vädret då. Många grader men vad hjälper det när det nästan blåser storm ute :/ Och på bussen hem nyss ...

Av Maria - 16 maj 2012 23:57

Vaknade i morse och kände mig frusen och hade ont i halsen. Så typiskt när man väl lyckats hitta motivation och kommit igång med "träning"... Kanske började lite hårt..? Det blir att vila några dagar och hoppas att det snabbt försvinner från min krop...

Presentation

Den här bloggen handlar om mig, en rastlös arbetslös småbarnsmamma och vad jag gör (och ibland inte gör) för att få dagarna att gå.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards