minadagar

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Maria - 7 februari 2011 13:57

Det blir inget bra år för mig... Det kommer att bli det sämsta någonsin under hela mitt liv hittills!!! För lite mer än en vecka sen hittade jag min finaste underbaraste mamma död hemma hos sig... Helt oväntat, lämnade henne bara knappt två timmar! En enkel magsjuka vände till nåt helt annat. Har så svårt att förstå... Hur någon som stod mig närmre än nån annan helt plötsligt bara kan vara borta. Känner mig arg, ledsen, besviken, förbannad, lämnad, ensam och stor stor saknad och en tomhet som aldrig kommer kunna fyllas...

Tiden läker alla sår sägs det... vi får väl se...

Mamma... för mig var du den mest älskvärda, omtänksamma, underbaraste person jag någonsin haft nära mig. En människa så godtrogen, varmhjärtad och alltid trodde det bästa om folk. Du fanns alltid till hands och ställde alltid upp för mig och familjen vad det än gällde. Du är den som gjorde mig till den jag är och jag hoppas att du är stolt över mig. Du kommer alltid att leva vidare i mig och jag ska sakna dig och älska dig varje dag i resten av mitt liv tills vi ses igen. Hör du det mamma... Sov gott så länge....

  


Presentation

Den här bloggen handlar om mig, en rastlös arbetslös småbarnsmamma och vad jag gör (och ibland inte gör) för att få dagarna att gå.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards