minadagar

Alla inlägg den 16 februari 2011

Av Maria - 16 februari 2011 22:21

Imorgon... En dag jag inte vill ska finnas. En dag som ger mig ont i magen, illamående, ångest, rysningar... Den dagen då jag ska behöva gå på min älskade mammas begravning!!! Önskar att någon kan väcka mig och säga att det bara är en ond hemsk dröm. Men ingen kommer väcka mig och imorgon kommer fortare än jag fortast. Det kommer bli en sömnlös natt, klumpen i magen växer sig bara större och större och värken i hjärtat gör bara ondare och ondare. VARFÖR??? En enda dag till med dig mamma! En timme, en minut... Så mycket jag skulle vilja säga men jag aldrig hann! Vet inte hur jag ska klara av morgondagen, hur ska jag kunna ta farväl av någon som jag inte kan leva utan???

Love you mami <3


//M

Presentation

Den här bloggen handlar om mig, en rastlös arbetslös småbarnsmamma och vad jag gör (och ibland inte gör) för att få dagarna att gå.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards