minadagar

Direktlänk till inlägg 13 augusti 2009

Flytt på G

Av Maria - 13 augusti 2009 19:36

Idag var jag och åt lunch med en barndomsvän till mig som jag inte sett på minst 5 år om inte mer. Det roliga är att hon sen 5 år bor i Göteborg och vi sprang på varann nere i Uddevalla nu när jag var där! Hon skulle hem hit och hälsa på och vi bestämde oss självklart för att ses. Tiden går som vanligt mycket fortare än den bör, men det var jättekul att träffas och ta igen tid och fråga ut varandra diverse saker. Det är ju lite spännande med tanke på att hon jobbar som kriminaltekniker...

Nästa gång hon kommer hem ska vi helt klart träffas igen =)

Efter lunchen var det dags att titta på en lägenhet som vi stått i kö för!

Hon ringde igår morse, tänk att vi fick plats 30 i kön när jag ringde för två månader sen!

Fick inte samma wow-känsla som med nuvarande hem men lägenheten var väl egentligen helt ok, det känns bara konstigt att vi inte ska bo kvar här som vi bott så länge ...

Men va fan, med lite ny färg på väggarna så blir det nog bra. Får ju åtminstone persienner, klädkammare och uteplats, bara en sån sak!

Nä, nu ska jag kolla i en inredningstidning och få lite inspiration ;)

Kram kram

// M


 
 
Farzan

Farzan

14 augusti 2009 12:14

Men titta! Du har verkligen en blogg! Och en aktiv en, Farzan är mycket imponerad må jag säga och den kommer att läsas ofta.
Sa ju att jag skulle komma ihåg denna gång. :)
(Lagd på favoriter förstås)

http://ferzani.wordpress.com

 
Linda

Linda

14 augusti 2009 23:32

Tack för fika stunden!!
Tänk vad världen är liten! :)
Fler kaffe och lekstunder lär det bli när ni väl flyttar hit!! :)

Kram Linda

http://minaprivatatankar.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Maria

15 augusti 2009 00:02

Tack själv Linda! Håller med, fler såna ser jag fram emot =)

Och du Farzan, jag är oxå imponerad! Trodde då aldrig att du skulle komma ihåg ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 22 maj 2012 15:59


Det var nog minsann inte nån lättare ögoninflammation jag fått! Var uppe 2 gånger i natt och tvättade totalt igenklistrade ögon. Så här vackra var mina ögon imorse när jag vaknade;     Inte skönt kan jag lova!!! Var på apoteket och köpte nån s...

Av Maria - 21 maj 2012 20:50


Efter att ha sovit ca 3 timmar i natt (för det kändes som jag försökte trycka ner en kaktus i halsen varje gång jag svalde) ringde jag VC på morgonen som tyckte jag skulle komma in. Fick träffa en distriktssköterska (efter 50 minuters väntetid) och h...

Av Maria - 20 maj 2012 23:22

Idag fick Oliver bestämma vad vi skulle göra och då ville han åka till badhuset! Det gjorde vi men shit, jag har verkligen inget minne av att det var SÅ kallt i vattnet! Efter 1 timme och 45 minuter klarade jag inte mer utan gick upp, annars hade hel...

Av Maria - 20 maj 2012 00:24

Då var vi precis hemkomna från en alltid lika så trevlig kväll hemma hos Lena och N. Grillat och vin, då börjar det kännas som sommar, ja förutom vädret då. Många grader men vad hjälper det när det nästan blåser storm ute :/ Och på bussen hem nyss ...

Av Maria - 16 maj 2012 23:57

Vaknade i morse och kände mig frusen och hade ont i halsen. Så typiskt när man väl lyckats hitta motivation och kommit igång med "träning"... Kanske började lite hårt..? Det blir att vila några dagar och hoppas att det snabbt försvinner från min krop...

Presentation

Den här bloggen handlar om mig, en rastlös arbetslös småbarnsmamma och vad jag gör (och ibland inte gör) för att få dagarna att gå.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards