minadagar

Direktlänk till inlägg 25 augusti 2009

Sådärja!

Av Maria - 25 augusti 2009 20:07

Då var kontraktet påskrivet och flytten definitiv! Känns bra förutom att bara tanken på att packa en hel lägenhet för mig att vridas i våndor...

Det är ju såå kul att flytta IN men fan inte UT!

Har faktiskt påbörjat arbetet genom att rensa garderober på kläder. Hade några papperskassar nedställda i källaren oxå men fick ihop ca 6 st plus en svart soppsäck!!! Snacka om att behöva rensa... det var iofs bara spinky-kläder och med tanke på hur bra jag är på att banta så lär de nog aldrig komma till användning igen ;) Och skulle jag mot all förmodan lyckas gå ner mina 16(!) kilo så lär jag väl ända inte vilja ha just dom kläderna igen. Sparade dock lite jeans som är tidlösa. Ska försöka packa lite från skåpen i vardagsrummet den här veckan. På tisdag börjar jag ju tyvärr jobba igen :(

Slut på alla härliga dagar med min lilla älskling... Fast han kommer få det så roligt på dagis med alla andra barn och så. Men ändå...

Nä ni, nu ska jag ta fram en kartong och börja lite med skåpen... Suck...

Ha det så bra!

// M


 
 
Lena

Lena

27 augusti 2009 08:59

Skööönt att rensa! Vilket datum blir flytten nu?
På tisdag mellan 17 o 19 bjuder vi på något gott i butiken och -10% på ALLT!Jag firar 1 år och MayaLee startar ju då :)
Kramis

http://naraokara.blogspot.com

 
Ingen bild

Maria

27 augusti 2009 23:44

Hur mycket jag än rensar så märks det knappt! Men i slutändan så kanske det gör det... Vi flyttar sista oktober så det är inte såå långt kvar =)
Tråkigt nog så börjar jag jobba på tisdag och förstås till åtta så det blir tyvärr inget firande för mig då. Hoppas dock att det kommer många andra och firar med dig!
Jag kommer in en annan dag =)
Kram kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 22 maj 2012 15:59


Det var nog minsann inte nån lättare ögoninflammation jag fått! Var uppe 2 gånger i natt och tvättade totalt igenklistrade ögon. Så här vackra var mina ögon imorse när jag vaknade;     Inte skönt kan jag lova!!! Var på apoteket och köpte nån s...

Av Maria - 21 maj 2012 20:50


Efter att ha sovit ca 3 timmar i natt (för det kändes som jag försökte trycka ner en kaktus i halsen varje gång jag svalde) ringde jag VC på morgonen som tyckte jag skulle komma in. Fick träffa en distriktssköterska (efter 50 minuters väntetid) och h...

Av Maria - 20 maj 2012 23:22

Idag fick Oliver bestämma vad vi skulle göra och då ville han åka till badhuset! Det gjorde vi men shit, jag har verkligen inget minne av att det var SÅ kallt i vattnet! Efter 1 timme och 45 minuter klarade jag inte mer utan gick upp, annars hade hel...

Av Maria - 20 maj 2012 00:24

Då var vi precis hemkomna från en alltid lika så trevlig kväll hemma hos Lena och N. Grillat och vin, då börjar det kännas som sommar, ja förutom vädret då. Många grader men vad hjälper det när det nästan blåser storm ute :/ Och på bussen hem nyss ...

Av Maria - 16 maj 2012 23:57

Vaknade i morse och kände mig frusen och hade ont i halsen. Så typiskt när man väl lyckats hitta motivation och kommit igång med "träning"... Kanske började lite hårt..? Det blir att vila några dagar och hoppas att det snabbt försvinner från min krop...

Presentation

Den här bloggen handlar om mig, en rastlös arbetslös småbarnsmamma och vad jag gör (och ibland inte gör) för att få dagarna att gå.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards