minadagar

Alla inlägg den 12 juni 2009

Av Maria - 12 juni 2009 22:47

I morse hade jag möte på jobbet så jag och Grodan Oliver tog vår premiärtur på cykel till mormor som skulle vara barnvakt. Otroligt nog försökte han inte slita av sig hjälmen en enda gång! Mötet gick väl sådär... måste gå ner i tid när jag börjar jobba i september. Som att jag redan hade mycket timmar... Suck! Funderar på att ev börja plugga på distans och omskola mig. Nu får jag ju ännu mer tid över. Jaja, orkar inte tänka på det nu.

Självklart så började det ju regna när jag skulle hämta Oliver. Inte för att jag egentligen hade räknat med annat men ändå! Börjar tröttna på den sketna svenska sommaren... Ok för dom strilande sommarregnen som är över på ett kick, men va fan, det öser ju ner hela jävla tiden!!!

Hoppas verkligen att det blir bättre i juli när F ska vara hemma och vi kan åka iväg och hitta på saker.

Stannade hemma resten av denna tråkiga regniga dag. Det kändes inte direkt lockande att hitta på nåt... Tvätta kändes mer som min grej idag.

Tänkte att jag och Oliver skulle gå en sväng på den normalt sunkiga (förlåt alla knallar och arrangörer) Vilsta-marknaden, men vi får se imorgon vad vädergudarna har att erbjuda. Man blir väl besviken som vanligt...

Ska kolla klart på den inte alls superbraiga filmen " Att göra en pudel" och sen gå och lägga mig. Fastnar alltid i filmer jag inte har för avsikt att se på TV. Gillar iofs Eva Röse men ändå! Go´natt på er..

// M

Ovido - Quiz & Flashcards