minadagar

Alla inlägg den 15 juni 2009

Av Maria - 15 juni 2009 23:19

Imorse ringde jag till fastighetsförvaltaren jag skrev om igår och ställde oss i kö... Plats 30! Vi kan nog flytta in när vi blivit pensionärer. Hon sa iofs att många i kön har speciella önskemål som tex en viss länga eller så. Många har oxå hittat annat boende under tiden dom köat och tackar nej när dom ringer. Hoppas hoppas att det går snabbare, har verkligen tröttnat på att bo mitt i stan. Längtar efter lite lugn och ro. att kunna lägga sig i soffan och vila och slippa trafiken och inte känna som att soffan står mitt i gatan. Alla fulla gapiga människor på helgerna. Blääää!

Idag fyller min kusins dotter 5 år så vi har varit på kalas och ätit gott :)

Var på Nära och Kära (Barnaffären på Köpmangatan) och köpte en Christina Schollin-ängel med månadssten. Man fick även med ett sött halsband med ett ängelhänge.

Hon fick oxå en bok för att få något mer att "leka" med. Jag tror hon blev nöjd för hon ville ha halsbandet på sig på en gång :)

Oliver var så trött, trots att han sovit 2 timmar både förmiddag och eftermiddag, så vi var inte där så länge. Kom hem, borstade tänder, tvättade händer och lite välling så slocknade han på 2 röda!

Skönt för mig så jag i lugn och ro kunde se det absolut absolut sista avsnittet ever av "Cityakuten", den serie jag följt av och till ända sen jag bodde hemma. Aldrig har nog en serie fått mig att sitta bänkad framför TV:n som denna! Känns nästan lite sentimentalt att det är helt slut nu.

Men men, allt har ett slut och man ska sluta när man ligger på topp!

Och nu är det dags för mig att stänga mina stora blå för att få lite kvalitetssömn =)

Gonatt!

//M

Ovido - Quiz & Flashcards