minadagar

Alla inlägg den 22 juni 2009

Av Maria - 22 juni 2009 22:50

I morse ringde handläggaren från vårat försäkringsbolag och sa att hon ville ha ett skrotintyg på vår fd fina slimmade Macbook Air-dator. (För er som inte läst tidigare så spillde min kära mor kaffe över den) Så fort hon får det sätter hon in pengarna på mitt konto. Jippie!!!

På eftermiddagen var F hos optikern och skaffade linser, vilket verkligen var på tiden, så nu ser han kanske nåt :)

Efter det åkte vi till Elgiganten och kikade lite. Istället för att köpa en ny likadan dator har vi nu bestämt oss för att köpa en billigare "skitdator" och en ny TV! Den vi har nu verkar inte hålla länge till, nåt med bildröret tror jag. Hittade ingen dator som vi ville ha, däremot en TV som vi med största säkerhet ska köpa. Fick ett ryck och åkte till Västerås och Mediamarkt och hittade en dator som jag nu sitter med! Vi kunde inte hålla oss och vänta på pengarna från försäkringsbolaget...

Äntligen, vad jag har saknat att sitta med "min" egen dator =)

Den här är iofs bra mycket större och bra mycket tjockare än en MacbookAir men det är åtminstone en bärbar och jag är jävligt nöjd! Nu har jag en egen dator för mig själv! Hoppas bara pengarna kommer snart så vi kan köpa en ny TV som jag kan se på mina serier med ;)

Nä, nu är det dags att gå och lägga sig för imorrn eftermiddag kommer mina favvo-tjejer och då ska jag vara pigg!

Natti natti...


//M

Ovido - Quiz & Flashcards