minadagar

Direktlänk till inlägg 16 juni 2009

Härligt med sol

Av Maria - 16 juni 2009 21:22

Äntligen hittade solen hem igen! Telefonen ringde kvart över åtta imorse, det var Regina som undrade om jag ville gå ut och gå. OM jag ville, klockan fem i nio var jag ute! Inte ett moln i sikte. Det blåste lite, men spela roll, det var ju soool =)

Det var så skönt ute så vi var inte hemma förrän halv ett! Oliver var helt slut efter promenad och gungning i lekparken så han somna som en stock.

Jag passade faktiskt på att vila en stund jag med, men lagom till att jag somnade så vaknade han skrikande... Alltid samma visa; jag somnar och han vaknar! Alltid!!!

Eftermiddagen ägnades till att leka med Oliver och titta på när han övar gång. Idag tog han fler steg än nånsin så snart går han nog helt =)

Imorgon ska vi på 1-årskontroll och han ska få sprutor stackarn, 2 stycken dessutom. Han brukar vara jätteduktig och bara skrika några sekunder men vi får väl se. Dom tidigare gångerna har han inte fått några biverkningar så jag hoppas att han slipper även denna gång. Peppar peppar!


// M



 
 
Lena

Lena

18 juni 2009 09:39

Lycka till i dag med sprutorna Oliver! Det går nog bra. Typiskt det där med att dom små vaknar just när man håller på att slumra in själv.Kram

http://blogg.naraochkara.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 22 maj 2012 15:59


Det var nog minsann inte nån lättare ögoninflammation jag fått! Var uppe 2 gånger i natt och tvättade totalt igenklistrade ögon. Så här vackra var mina ögon imorse när jag vaknade;     Inte skönt kan jag lova!!! Var på apoteket och köpte nån s...

Av Maria - 21 maj 2012 20:50


Efter att ha sovit ca 3 timmar i natt (för det kändes som jag försökte trycka ner en kaktus i halsen varje gång jag svalde) ringde jag VC på morgonen som tyckte jag skulle komma in. Fick träffa en distriktssköterska (efter 50 minuters väntetid) och h...

Av Maria - 20 maj 2012 23:22

Idag fick Oliver bestämma vad vi skulle göra och då ville han åka till badhuset! Det gjorde vi men shit, jag har verkligen inget minne av att det var SÅ kallt i vattnet! Efter 1 timme och 45 minuter klarade jag inte mer utan gick upp, annars hade hel...

Av Maria - 20 maj 2012 00:24

Då var vi precis hemkomna från en alltid lika så trevlig kväll hemma hos Lena och N. Grillat och vin, då börjar det kännas som sommar, ja förutom vädret då. Många grader men vad hjälper det när det nästan blåser storm ute :/ Och på bussen hem nyss ...

Av Maria - 16 maj 2012 23:57

Vaknade i morse och kände mig frusen och hade ont i halsen. Så typiskt när man väl lyckats hitta motivation och kommit igång med "träning"... Kanske började lite hårt..? Det blir att vila några dagar och hoppas att det snabbt försvinner från min krop...

Ovido - Quiz & Flashcards